Oldalsáv

GARANCIA / JÓTÁLLÁS / VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS

A www.nonstopbutor.hu internetes üzlet, 12 hónap jótállási időt vállal minden termékére. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve.

A lenti részben ismertetjük, hogy a szokásostól eltérő garanciavállalások mit jelentenek, mire vonatkoznak. Ezeket színben is eltérő módon ábrázoljuk. Az alap a törvényileg is előírt 12 hónapos garancia vállalás zöld színű emblémával van ellátva. Ha úgy gondolja hogy ez Önnek kevés, akkor lehet plusz garanciát vásárolni hosszabb időre is. Ezek eltérő áron vannak eltérő tartalommal és idővel, ezt viszont ki kell választani. A kiválasztott plusz garancia típusa fel lesz tüntetve  a visszaigazoló emailba és a számlán is. Ezt meg kell őrizni a későbbi garanciaigény bejelentése miatt. 

 Alap garancia 1 év 

azaz 12 hónap garancia, ez amit a törvény is előír. Minden terméknél ez az alapértelmezett eset, ezt alapból nem kell kiválasztani. Mindenre olyan meghibásodásra kiterjed, a mi a garanciába belefér a rendeltetésszerű használat során, következik be.

 

 

 + 1 év teljes körű garancia 

Az alap egy év garancia, mellé plusz egy év teljes körű garancia jár, így összesen kettő év garanciáról beszélünk. Minden olyan meghibásodásra kiterjed, ami a garanciális eljárás fogalmába belefér, és a rendeltetésszerű használat során következik be.  A rendeléskor kell kiválasztani, igénybe vétele jó döntés, de felárral jár. Ami még fontos, hogy házhoz kivonuló garancia szolgáltatásról beszélünk.

 A Legjobb Ár / Érték Garancia

Amennyiben a mi minőségi extráinkkal felruházott  termékünket hasonló, vagy jobb extrákkal és minőségben, extra garanciákkal tudja olcsóbban megvásárolni más cégnél, ebben az esetben mi házhoz visszük a készpénzt és visszavásároljuk a termékünket!

Paraméterek ér/érték arányhoz:

- Garancia idővállalás

- Súlykorlát

- Vastagság

- Ár

- Beltartalom (rugó vastagság, rugó minőség, rugó sűrűség, szivacs vastagság, szivacs minőség)

- Ingyen szállítás

- Egyedi méret rendelhetőség

- Kedvezményes matrachuzat vásárlás -60% a termékhez

- Zsákbamacska garancia (Kettőt viszünk házhoz és a helyszínen döntheti el, melyiket választja!)

Matrac Garancia

Minden matracunkra alapból 1 év jótállást vállalunk!

Az alap garancián felül, kiterjesztjük a garanciát 2 / 5 / 10 év garanciára, amely a szövet huzaton kívül minden más elemére érvényes a matracnál (Matracmag, szivacs, rugó) Ennek a lényege, hogy az egy év garancia letelte után, vállalunk még egy / négy / kilenc év garanciát a matracmagra.  Összegezve ez azt jelenti, hogy a vásárlástól számítva 2 / 5 / 10 év garanciát vállalunk a matrac fontos elemeire!

A www.nonstopbutor.hu internetes üzlet, 12 hónap jótállási időt vállal minden termékére. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó jótállási idő és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. 

A szavatosság és a jótállás (más néven: garancia) a fogyasztói érdekek jogérvényesítésére vonatkozó, de a legtöbb ember számára összemosódó kifejezések, amelyek azonban tartalmukban lényegesen különböznek. 

 A jótállás azt jelenti, hogy  a kereskedő, gyártó garantálja, hogy bizonyos időtartamon belül a termék kifogástalanul fog működni, és ez alól a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítani tudja, hogy a vevő rendeltetésellenesen használta a terméket. Jótállás csak bizonyos, jogszabályban meghatározott áruk és szolgáltatások körére vonatkozik. A jótállás azért kedvezőbb a vásárlónak, mint a szavatosság, mert reklamáció esetén nem kell bizonyítania, hogy vétlen a termék meghibásodásában. 

 Szavatossággal az eladó azért vállal felelősséget, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. Szavatosság keretében nem a kereskedőnek, hanem a vevőnek kell bizonyítania, hogy ő vétlen a meghibásodásban, az már eladáskor benne volt az áruban, de az átadáskor, a szerződés teljesítésekor még nem lehetett észlelni azt. Akkor válik jelentőssé a szavatosság, ha a jótállási idő már letelt, hiszen a rejtett hiba későbbi jelentkezésekor a szavatosság még él. 

 Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

8.1.a. Panaszkezelés:

Tájékoztatnánk tisztelt Vásárlóinkat, hogy ha bármilyen problémája, észrevétele van a megvásárolt termékkel kapcsolatban írásban szíveskedjenek jelezni. Minden egyes bejelentéssel foglalkozunk, de érdemi válaszokat és megoldásokat csak a bejelentéstől számított 8 munkanapon belül fogunk adni, mivel minden egyes ügy más és teljes körű kivizsgálást igényel. Az információk begyűjtés, elemzése, a döntés meghozatala és megírása több napig is eltart. Ezért megkérnénk Önöket, legyenek türelmesek ezekben az esetekben és ne hívjanak, írjanak naponta többször, mert ezzel nem halad előrébb az ügyük. A panaszbejelentéseket csak a [email protected] email címre fogadjuk el, ez a hivatalos bejelentési cím. A közösségi oldalakon (Facebook, Twiter, Google+, Instagram, Snapchat) tett reklamációt, panaszt nem tekintjük hivatalos formának ezért nem is foglalkozzunk vele. Megértésüket és türelmüket előre is köszönjük.

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy a méreteknél elfogadott eltérés 3%. Ha ezen felüli az eltérés, a reklamáció jogos. Amennyiben a fent említett 3%-on belüli az eltérés, a panasz jogtalan. 

A bútort javításra vissza kell vinnie oda ahol vette, vagy a forgalmazó által megjelölt termékfogadó pontra, szervizbe, ami az ön lakóhelyének 50 km vonzáskörzetében lesz.  A termék szervizbe való elvitelét és visszaszállítását önnek kell megoldani, saját költségén. Természetesen a bútornak garanciális időn belül kell lenni és garanciális hibának kell lenni, hogy a javítás térítés mentes legyen. Attól, hogy a bútort helyszínre szállítva kapta meg, nem jelenti azt, hogy meghibásodás vagy panasz esetén a bútort a eladó fogja elszállítani a saját szakszervizébe, ez az Ön feladata és költsége.

 Recsegéssel kapcsolatos panaszok: Kérjük, amennyiben recsegést, kattogást tapasztalnak,  minden esetben győződjenek meg, hogy az ágy ténylegesen vízszintes helyzetben helyezkedik el. A recsegési hibák, akkor fordulnak elő, amikor az ágy egy kicsit meg van csavarodva. Ezek a talaj egyenetlenségéből adódnak. Mindenképpen javasoljuk az ágyak vízszintbe állítását, ha a láb állítható, akkor a lábak emelésével vagy süllyesztésével lehet vízszintbe állítani. Ha a lábak fixek, akkor a hagyományos módszer, karton papír vagy valamilyen kis gumi-vagy műanyag alátéttel.

Fekvőfelület reklamáció:

Előfordult már, hogy vásárlóink olyan kéréssel, kérdéssel fordultak hozzánk, hogy biztosan azt a fekvő felületet kapta e meg, amit megrendelt, mert ő úgy érzi, hogy ez puhább vagy keményebb. Ezt utólag és távolból nagyon nehéz látatlanban meghatározni, hogy milyen a fekvőfelület. Amit ilyen esetben tudunk végigkövetjük a rendelés és a gyártási folyamatot a szállítással bezárólag és ha minden dokumentum a megfelelő típusú ágy legyártásáról tanúskodik, akkor nagy biztonsággal kijelenthetjük, hogy a vásárlónak azt az ágyat gyártottuk le,m amit megrendelt. A vásárlónak ezen irányú megnyugtatása semmilyen féle költségbe nem kerül. Ha ennek ellenére is vannak kételyek a vásárlóban, akkor jön a helyszíni kivonulás, amely során kézzel kitapintással is legtöbbször megállapíthat a fekvőfelület típusa és ha még ekkor sem egyértelmű, akkor a helyszínen a kivonuló szakembereink felbontják az ágybetét kárpitját, ami alatt minden kétséget kizáróan látható az ágybetét matracának típusa. Ez a megoldás viszont költségekkel jár, melyet vagy az eladónak vagy a vásárlónak állnia kell. Ha a vizsgálat során a vásárló panasza bizonyítást nyer, úgy cégünk díjmentesen az ágybetétet egy vadonat újra kicseréli azzal a matraccal, amit a vásárló korábban megrendelt és a kiszállási 8.000 Ft-os díjat cégünk visszautalja. Ha viszont a vásárló panasza alaptalan, akkor ki kell fizetnie a kiszállási díjat, mely minden esetben 8.000 Ft, valamint ha az ágy felbontást is igényelte 10.000 Ft munkadíjat. A fizetés módja: a kiszállási díj ( 8.000 Ft ) előre utalással a kiszállási nap előtt 48 órával. A munkadíj helyszínen készpénzben fizetendő, ebben az esetben a számlát postázzuk, kollégáink a helyszínen nem számláznak, viszont a megrendelő lapon rögzítik a pénz átvételét.

Ugyan ezek a díjak vonatkoznak akkor is, ha a vásárló nem tudja összerakni a bútorát és minket kér meg, hogy csináljuk meg vagy panasz formájában adja elő, hogy nem működik az általa megvásárolt bútor. Gyakori problémák: nem tudják a rugót beakasztani, a csavaros lábat nem tudják becsavarozni, vagy az ágybetétet nem tudják a helyére illeszteni. Gyakori hiba még az ágyak elhelyezése során csavarodott állapotban van, mert a padló egyenetlen, emiatt az élek nem illeszkednek.Van ahol súrol az ágy, valahol nagy hézag található. A későbbi ágyrecsegés is az egyenetlen, rossz elhelyezés miatt alakul ki, amit később már nem is lehet megszüntetni.

Az ágyak recsegése, ropogása, nyikorgása csak akkor garanciális hiba, ha a cégünk szakemberei vitték be és szerelték össze az ágyat, ugyanis alap esetben nincs nyikorgó, recsegő hangja az ágyaknak, csak ha rosszul lett beállítva (nem vízszintesen), ami a kényszer állás és csavarodás miatt következik be. Sajnos ezeket a hangokat a későbbiekben megszüntetni nem nagyon lehet. Ezért is nagyon fontos a pontos beállítás, amit nem minden vásárló végez el, amikor saját maga helyezi el a bútort a szobába. 

A nem regisztrált vásárlóink garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag blokkal vagy számlával együtt tudjuk fogadni, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírása is! A panaszok kezeléséhez elegendő egy számla ami igazolja hogy nálunk vásárolta a terméket, a számlán lévő adatokból kiderül ,hogy mit vett, ki vitte be a bútort, mikor vette, ezáltal kiderül hogy garanciaidőn belül van e a termék, vagy sem. Külön jótállást  nem bocsájtunk ki és nem is kérünk, elég a számla.  Ezek nélkül (számla, leírás, képek) sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni

8.1.b.  Kérjük Önöket, hogy regisztráljanak, mert így számos előnyt élvezhetnek ezáltal.

Ha elveszett számlája, vagy szállítólevele, de Önt rendszerünkben nyilvántartjuk és sikeresen azonosítottuk, akkor is élhet garanciális igényével.

Ha Ön regisztrált vásárlónk, nem kell aggódnia ha elvesztette a korábban vásárolt bútorok számláit, szállítóleveleit, a garanciára akkor is jogosult.

A regisztráció előnye, hogy létrehoz egy saját fiókot, melyen megtekintheti aktív és lezárt rendeléseit, módosíthatja adatait, kiválaszthat kedvenc termékeket.

Összehasonlíthatja, értékelheti korábbi rendeléseit, valamint korábban rendelt termékei garanciális ügyintézését, minden hivatalos dokumentum (számla, szállítólevél) nélkül is le tudjuk folytatni jogvesztés nélkül.

 

8.2.  Az érdekérvényesítésben segíthet a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség (www.fvf.hu) illetve az Országos Fogyasztóvédelmi Felügyelet (www.ofe.hu)

 A fent leírtak ismeretében, a B&A Trade Kft. a www.nonstopbutor.hu webáruház tulajdonosa, minden termékre 12 hónap jótállást vállal, de nagyon sok vásárolt termékre a 12 hónapon felül is plusz garanciát vállalunk, ennek mértékét minden termék adatlapján feltüntetjük. A 12 hónapon felüli garanciák ingyenesek.

A szolgáltató és a megrendelő közötti, a megrendeléssel kapcsolatos fogyasztói viták rendezéséhez a Megrendelőnek (fogyasztónak) lehetősége van az Online Vitarendezési Platform használatára. A vitarendezési platform az alábbi ODR linken érhető el: http://ec.europa.eu/odr 

8.3.  Kiterjesztett garancia

 Vásárlóink jogosultak a 12 hónapon felül még 12 hónap garancia  igénybevételére, felár ellenében. A plusz garancia a törvénynek megfelelően csak a gyártásból adódó szerkezeti meghibásodásokra vonatkozik. A természetes elhasználódásból eredő hibák ebben az esetben sem tekinthetők garanciális hibának.
 Ilyen esetek például: kopás, koszolódás, látható direkt szakadás, nem rendeltetés szerű használatból eredő sérülések.

 Az általános 12 hónap garancián felül, még +12 hónap garanciát biztosítunk szinte minden termékre, melyeket jó látható módon megjelölünk, de ezeket ki kell választani. Ezenkívül lehet még vásárolni vázgaranciát, valamint egy év teljes körű garanciát és vázgaranciát.


Ezt a garanciát kiterjesztett garanciának nevezzük. Ahol ez nem látható, ott értelemszerűen csak a törvényben meghatározott 12 hónap garanciát vállaljuk.
 A kiterjesztett garancia elérhetőségéhez nem kell mást tenniük, mint azt a terméket választani, ahol jól látható módon fel van tüntetve a +1 év teljes körű garancia vállalás, vagy a +4 év vázgarancia, vagy a + 1 év teljes körű garancia és a 4 év vázgarancia.

Ha az alap egy éves garancián felül, még pluszban vásárol valamilyen kiterjesztett garanciális szolgáltatást, úgy a teljes futamidőre házhoz kivonuló garanciális szolgáltatást biztosítunk Önnek. Ez azt jelenti, hogy a panaszbejelentés után kollégáink kimennek Önhöz és megvizsgálják a panaszának garanciális jogosságát. Erre nem mindig kerül sor ugyanis a csatolt képek és a leírások elemzése után, már egyből a javítandó bútorért mennek kollégáink, természetesen az Önnel előre egyeztetett időpontban. Viszont előfordul, hogy elutasításra kerül a panaszbejelentés, mert nem garanciás, ilyenkor nem lesz kivonulás. 

Ez a helyszínre kivonuló garanciális szolgáltatás a bútor piacon teljesen egyedülálló szolgáltatás, ami  kényelmessé és biztonságossá teszi az esetleges problémás időszakokat, és ezért igen csekély plusz összeget kell fizetnie annak aki megrendeli. 

 

8.4.   1+1 (+4 év) garancia

8.4 Majd minden termékünk esetében a törvényben előírt egy év garancia helyett többet is tudunk vállalni, bízva termékeink időtálló minőségében, így van ez a franciaágyaink, heverőink, gyerekágyaink, fotelágyaink, kanapéink, sarokülőink és némely matracunk esetében is, amely termékeinkre egyedülálló módon 1+1 év és 1+4 év garanciát vállalunk. (Térítés ellenében)

 Minden ágynál a szerkezeti működésre, a vázszerkezetre, a matrac elváltozásra vonatkozik az 1 év mellett a +4 év vázgarancia, tulajdonképpen mindenre ami a rendeltetésszerű használat során előfordulhat. Nem garancia a szövet szakadás, pecsétek, foltok, koszolódások, kopások kialakulása. 

Matracainknál az egy év alapgarancia mellett terítés ellenében vállalunk még négy év matracmag garanciát, a matracmag hibátlan működésére. Természetese a súlykorlátok és a rendeltetésszerű használat betartása mellett.

Matracok 1+4 éves garanciavállalása a matracmag sértetlenségére vonatkozik, puhulásra, süllyedésre, de csak a teherbírás betartása mellett. A matrac huzat szakadása, koszolódása, kopása, cipzár romlása nem garanciális meghibásodás. 

  

8.5.a 

FONTOS : Cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy Önök kifogástalan minőségben és sérülésmentesen kapják meg a bútoraikat, ezért a bútorok szállítás előtt minőségi ellenőrzésen mennek át, hogy ne kerüljön fel hibás termék a szállítójárműre. Gépkocsi vezetőink precízen rakodnak és körültekintően vezetnek mert tudják, hogy hibátlan állapotban kell átadniuk a bútort, ami ha menet közben megsérül, már nem adható át. Bútoraink csak részben csomagoltak, ezért kérjük Önöket, hogy átvételkor győződjenek meg a csomagoló fólia alatti részek sértetlenségéről. Az átadás-átvétel után, a bútoron keletkező szakadások, horzsolások, törések, koszolódások, foltok nem garanciális hibák. Ilyen jellegű panaszt semmiképpen nem fogadunk el, főleg amikor kérik a házba szállítást, hisz itt az a lényeg, hogy összeszerelve kicsomagolva működőképes állapotban használatra készen adjuk át és veszik át, az ágyat. Nem lehet kifogás, hogy nem figyeltem, vagy hogy nem én voltam ott, hanem egy megbízottam. 

8.5.b

Panasz bejelentés előtt ezt vegyék figyelembe, és azt, hogy a panasz kivizsgálásának a kiszállási díja 8.000Ft , melyet kizárólag előre utalással vagy kártyával tud fizetni. Az utalás beérkezte után az ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetett időpontban fognak a helyszínre kiérkezni kollégáink, akik megvizsgálják a bejelentést és ha a panasz jogos, a kiszállás díját nyugta ellenében visszafizetjük vagy számlájára visszautaljuk. Amennyiben a panasz jogos, kollégaink mindent megtesznek, hogy Ön minél hamarabb elégedetten használhassa a megvásárolt terméket. A panasz mindenképpen írásban, e-mail-ben kell beérkezzen([email protected])! Amennyiben a panasz nem garanciális, úgy a 8.000 Ft-ot nem fizetjük vissza és ha igényli a javításra adunk egy árajánlatot. A saját maguk által okozott hibák garanciális problémának való feltüntetését gyakran egészítik ki különböző mondva csinált hibákkal, úgy feltüntetve mintha teljesen hibás terméket kaptak volna, ezért kérik ezeknek az elhárítását.  Az ilyen jellegű panaszokat( trükökket) is kivizsgáljuk, de már az elején látszik a szándék, ezért nem is fogjuk ingyenes kijavítani a hibákat. Minden hiba javítható, csak a legtöbb esetben helyben nem orvosolható, hanem csak a gyártó műhelyben lehet kijavítani, ami jelentős többletköltséggel járhat és nem mindegy, hogy ki a költségviselő. Nálunk minden esetben a költségeket a hiba okozójának kell viselni,  függetlenül, hogy az a vevő vagy az eladó.

8.6.  Tudjon meg többet a ma Magyarországon érvényben lévő jogszabályokról a jótállás, szavatosság és a garancia jegyében: 

 
 

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta letöltéséért kattintson ide!

Az elállásról tudjon meg többet kattinstosn ide!

A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályaiért kattinston ide! 

Az itt található hivatkozások tájékoztató jellegűek. A jogszabályok bármilyen nemű módosulásáért felelősséget nem vállalunk.

 

8.7.  Vásárlástól való elállás joga

 Az interneten és telefonon történő vásárlás esetén a vevőt megilleti a vásárlástól való elállás joga. A vevő a termék átvételét követő tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszajuttatni a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 19/2014. (IV.29.) Kormányrendelet szerint.

 Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy a postai úton a megfelelő formanyomtatványon, melyet az áru átvétellel egy időben megkap elvesztés esetén itt letöltheti.

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!

Az eladó pedig köteles az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül visszatéríteni a termék árát és kiszállítási díját . A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vevő nem gyakorolhatja elállási jogát a romlandó termékek, illetve az előre csomagolt (kalocsai paprika, méz., lekvár, csokoládé és az italok) esetében, ha kibontotta azokat.


 A vevő elállása esetén az eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján.

 Ha már kibontotta a terméket, akkor sem kell kétségbe esni, mert teljes összegen vissza vásároljuk az általunk forgalmazott bútorokat, kivéve, az alábbi eseteket:

  • ha a bútor használat közben megsérül, károsodik (pecsétes, szakadt, törött, kidörzsölt, horzsolt, koszos)
  • ha egyedi kialakítással, egyedi méretekben,egyedi színben, kimondottan az Ön kérésének megfelelően került gyártásra a bútor
  • matracok és ágyneműk esetén, hogyha a higiéniai és egészségügyi okokból nem felel meg az új bútor fogalmának (pecsétes, foltos, nedves, koszos)

 

 Amennyiben mégis élne elállási jogával, de a bútor a fent említett hibák közül bármelyikkel rendelkezik, köteles a helyreállítási költséget megtéríteni olyan arányban, hogy az újként eladhatóvá váljon. Pl: áthúzás, törött-, szakadt-, foltos elemek cseréje.

 Amennyiben méretcserére van szüksége, ezt jelezheti Ügyfél szolgálatunkon, ilyen esetekben a határidő rugalmasan változhat, megoldható az eredeti áru, csomagcserekor történő visszajuttatása is.

8.7.1 A BÚTOROK CSERÉJE  

A bútorokat mint minden más terméket 3 napig lehet vissza cserélni újra, ha hibás utána a hibát javítjuk. A bútorok javítása mindig költséges és nehéz feladat, mert majdnem mindig csak üzemi szinten lehet kijavítani, függetlenül attól, hogy garanciás vagy sem.

A bútort javításra vissza kell vinnie oda ahol vette, vagy a forgalmazó által megjelölt termékfogadó pontra, szervizbe, ami az ön lakóhelyének 50 km vonzáskörzetében lesz.  A termék szervizbe való elvitelét és visszaszállítását önnek kell megoldani, saját költségén. Természetesen a bútornak garanciális időn belül kell lenni és garanciális hibának kell lenni, hogy a javítás térítés mentes legyen. Attól, hogy a bútort helyszínre szállítva kapta meg, nem jelenti azt, hogy meghibásodás vagy panasz esetén a bútort a eladó fogja elszállítani a saját szakszervizébe, ez az Ön feladata és költsége.

Ekkor derül ki, hogy ez milyen költséges és embert próbáló nehéz feladat a bútorok és különböző lakberendezési és háztartási tárgyak mozgatása.  Hogy ezeket a nehéz és költséges helyzeteket megkönnyítsük önöknek,  próbáljuk rugalmasan kezelni a problémákat  és a következő kedvező megoldásokat tudjuk javasolni.  Ezek a megoldások az elmúlt évek tapasztalatai és a vevők szokásainak megismerése után fogalmazódtak meg bennünk. 

1. BÚTOR VISSZA:

 Ha a bútor valamiért nem tetszik lehet élni az elállással és visszaszállítani, ezt a általános szerződési feltételeknél( 8-as pont) bővebben meglehet ismerni. 

2. ÁGYELEM CSERE:  

Ha az ágynak valamelyik része ( fekvőfelületek) puha vagy kemény és másikat szeretne akkor a következő az eljárás menete.

 Minden egyes elem csere gyártási ára 10000 ft + 8160 ft szállítási költség terheli, valamint ha mi visszük fel a lakásba és hozzuk le a másikat, akkor szintenként 2000 ft kell kalkulálni. Ha az új termék olcsóbb komfortú akkor a 10000 ft -ot csökkentjük a kisebb felárral, ha nagyobb komfort fokozatú akkor a 10000 forintot növeljük a magasabb felárral.

 Az elemcserével egy teljesen új ülő vagy fekvőfelületet kap, ugyan úgy le kell gyártani mintha egy komplett ágyat gyártanánk, ráadásul egy használtat kapunk vissza amit mozgatni, raktározni kell, és megpróbálni eladni. Ez a megoldás anyagilag a cégünknek nem kifizetődő, de a vevők elégedettsége miatt bevállaljuk. 

Azt azért tudni kell, hogy ezeket  csak 42 napig vállaljuk, utána már nem cserélünk vissza semmilyen bútort, mert ennyi időnek elegendőnek kell lenni ahhoz, hogy valaki eldöntse hogy kényelmes neki vagy sem. 

Az is lényeges, hogy a cégünk új bútorok gyártásával és kereskedelmével foglalkozik és nem használt bútor kereskedéssel ezért nem vesszünk vissza bútor. Ennek még egy másik fontos eleme, hogy az ágyakat higiéniai okok miatt sem lehet visszavenni, valamint ezért nem lehetséges ebben az ágazatban a ideiglenes csere termékek biztosítása sem. 

Találkoztunk már koszos, pisis, bolhás, ágypoloskás  ágyakkal, amiket nem lehet tovább adni senkinek és mi magunk sem fogadunk be.  

 Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem veszi át és a futárszolgálat a www.nonstopbutor.hu internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak előre átutalással történő előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki! 

 Minden ágynál előfordulhatnak színeltérések, esetleg foltosodás, ráncosodás, anyagmegnyúlás, de ezek nem jelentős mértékűek, az ágynak a rendeltetés szerű használatát nem befolyásolják, kényelmi funkciók nem csökkenek.

A szövetek tulajdonságaik révén, kopnak, gyűrődnek, ráncosodnak, feszülnek, koszolódnak, simulnak, ezek minden textilre jellemzőek, de eltérő módon. Ezeknek mértéke függhet a a szövet (ágy) használatától, korától, tisztításától, terhelésétől, az anyag egyedi tulajdonságától, az alatta lévő hordozó anyagok tulajdonságától. Az ilyen ráncokat egyszerűen kézzel ki kell simítani,vagy egy ágy takaróval letakarni. Lehet az ágyon utólagosan szövetet feszíteni, de ez műhely munka és garancia keretében ezt nem tudjuk vállalni. Sajnos ilyenkor nem a munka költséges, hanem az emeletről való le és fel vitel, és az oda- vissza szállítás.

Ha az ágyakon lévő szövetek ráncosodnak, vagy gyűrődnek, lehetnek külső hatások eredménye, eredhet az anyag tulajdonságából is amit ezekben az esetekben mi magunk sem tudunk, mert több mint ezer fajta anyaggal dolgozzunk és típuson belül és szállítmányon  belül is változik az anyag minősége és tulajdonsága. Ebben az esetekben mi magunk sem tudunk érvényesíteni reklamációt a gyártó irányába, hiszen ez mind távol keleti, de az importőrök sem látnak bele az évi több millió méterbe, ezért minden nemű reklamációtól és kompenzációtól elzárkóznak.

Kérjük vegyék figyelembe, hogy az ágyak igen nyomott áron vannak értékesítve, ezért az anyagok tulajdonságai nem biztos, hogy minden kritériumnak megfelelnek és irreális is lenne ezt elvárni. Az ilyen irányú  panaszok  kezelésénél nehéz állást foglalni, a probléma kialakulását utólagosan nehéz megállapítani,mert ugye nem így adjuk át. Ezért ettől mi is elzárkózunk, mert a probléma mértéke jelentéktelen. Ezeket a panaszokat nem tudjuk elfogadni garanciális hibaként, mert nem lehet megállapítani a hiba okát, vagy ha igen, egy vizsgálat drágább mint maga termék.

8.8.  Extra pénz visszafizetési kedvezmény csak nálunk

Minden termékünkre 42 napos 100% pénz visszafizetési garanciát vállalunk!  

Külön kiemelném, hogy ez  csak a termékre vonatkozik. Az általunk teljesített szolgáltatásokra, mint szállítás, szerelés, emeleti felvitelre nem vonatkozik.

 Ez azt jelenti, hogy ha Ön a megrendelt termék kiszállítása után úgy gondolja, hogy rosszul választott valamilyen oknál fogva, úgy a törvényi előírások 14 napos elállást biztosítanak a vissza adásra-vételre.

Na ezt az elállást mi megtoldottuk még 28 nappal,  így összesen 42 nap áll a rendelkezésére, ha vissza szeretné kapni a pénzét, mert meggondolta magát. Fontos tudni, hogy egy vásárlás esetében, csak egyszer élhet az általunk biztosított elállási lehetőséggel.

Magyarul nem fogunk senkinek 42 naponta új ágyat biztosítani, mert ez nem erről szó. A lehetőséggel lehet élni, de nem visszaélni vele.

Ennek a feltételei és menete a következők:

 Jelzi felénk, elállási igényét az átvételt követő 42, napig.  Miután meggyőződtünk hogy igénye jogos tájékoztatjuk, megbeszéljük email-en, telefonon, hogy miként bonyolódik le az árú visszavétel és a visszafizetés.

 8.8.1, Minden esetben a vásárlónak kell vissza juttatni a cégünk raktár bázisára, itt kerül átvételre és megvizsgálásra a visszahozott termék. Nagyon fontos, hogy a 100% -os termék visszafizetésre akkor jogosult ha, hibátlan újszerű (újként eladható) terméket küld vissza. Nem lehet szakadt, foltos, pecsétes, összetört, és egyéb szabad szemmel jól látható esztétikai és mechanikai sérülése. Ha ilyen terméket hoznak vissza akkor a hiba javításának összegével csökkentet árat térítünk vissza. 

Utánvétel és portósan visszaküldött terméket postai úton, a B&A Trade Kft-nek nem áll módjában átvenni, az ilyen küldeményeket a posta a feladó költségére visszaszállítja. Ennek tudatában nyomatékosan felhívjuk a figyelmet arra, hogy utánvéttel és portósan ne adja fel a terméket.

Tájékoztatnánk kedves vásárlóinkat, hogy eddig nagyon kevés esetben volt arra példa hogy valaki elállt a vásárlástól és élt elállási jogával, de ha valaki így döntött, megértjük és próbálunk segíteni, ezért is hosszabbítottuk meg saját szolgáltatásként ezt az időszakot. Felhívnánk szíves figyelmüket, hogy személyesen az irodánkban, bemutatótermünkben megtekintett és megrendelt bútorokra nem vonatkozik az elállási jog( 14 nap), sem a visszavásárlási pénz visszafizetési garancia( 42 nap),mert a törvény kimondja, hogy csak az interneten leadott rendelések, az úgymond látatlanban vásárolt termékekre vonatkozik.

8.8.2.

Ha a szövetválasztó program segítségével egyedileg saját maga állít össze színvariációt, akkor nem vonatkozik az elállás a bútorra, mert egyedi kialakítású az ön egyéni elképzelése alapján készítjük el. Nem tisztünk kifogásolni, hogy milyen összeállítást rakott össze, még ha az szerintünk nem biztos hogy jó választás is, de azért felhívjuk a figyelmét erre a telefonos egyeztetés alkalmával, hogy biztos ezt szeretné e. 

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
14. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált csere alkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

 Termékeink nyíregyházi raktárbázisunkról jutnak el kedves vásárlóinkhoz, bármilyen gond probléma esetén ide kerülnek visszaszállításra. 
Ha vásárlóink szeretnének terméket vissza küldeni, csak ide tudják megtenni.

8.9.  Ha panasza kifogása van, akkor mindenképpen írásban jelezze felénk. Képek becsatolása nagy segítséget jelent az ügyének a gyors megoldására. Ha valaki garanciális problémát vagy vélt garanciális problémát jelezz, azt minden esetben egy szakmai belső ügyosztály vizsgálja ki és állapítja meg a hiba okát, és hogy garanciális a panasz vagy nem. A megállapítások, a leírások a képek és a teljesítés ideje és módja utáni összevetések után alakulnak ki, ha így nem sikerül döntést hozni, akkor egy előre egyeztetett időben munkatársaink felkeresik és megvizsgálják a problémát adott esetben a helyszínen meg is oldják. A saját maguk által okozott hibákat, garanciális hibának bejelenteni teljesen fölösleges, mert sokszor már az első ránézésre lehet tudni, hogy mi történt. Ha jótállási és szavatossági időn belül a meghibásodott terméket nem az eladó vagy forgalmazó javítja/javíttatja, akkor a vásárló elveszti jótállási és szavatossági igényét a forgalmazó és gyártó irányában. Gyakran a saját bevitel során sérül a bútor, ilyenkor a megspórolt beviteli díj többszörösen köszön vissza, vagy a szövet szála megszalad foszlik, de kutya vagy macska van a házban, és számtalan más hasonló ön hiba alakul ki, amit nem illik mással kifizettetni, és valószínű nem fog sikerülni. 

Ezt azért írjuk le, hogy lehetőleg ne fussanak felesleges köröket, és ne okozzunk egymásnak kellemetlen perceket, hisz itt mi a vonal másik végén akik az eladók vagyunk, az élet minden más területén vevők vagyunk és mi is tudjuk a jogainkat és lehetőségeinket, mi is rengeteg hibát elkövettünk, amiért vállaljuk a felelősséget és másoktól is ezt várjuk el. A bútorgyártás és értékesítés területén már húsz éve működünk és rengeteg élményt, estet, helyzetet, megéltünk és megoldottunk, és szereztünk annyi tapasztalatot, hogy a hibák okát már elmondás és egy két kép alapján meg tudjuk állapítani. Mi is fizetésért dolgozzunk és nekünk sem mindegy, hogy kiért vagy miért kell jót állnunk, fizetnünk. 

Garanciális problémával rendelkező termékek levelezési postacíme: Nonstop Bútor. 4401 Nyíregyháza, Postafiók 383.

E-mail: [email protected]

Áru visszaszállítási címe: Nonstop Bútor,  4400 Nyíregyháza Tünde utca 10. 

 

8.10. Békéltető testületi eljárás kezdeményezéséhez az Ön lakóhelye szerinti illetőségű Békéltető Testülethez, vagy cégünk nyíregyházi gyártói és árukiadói telephelye szerinti Békéltető Testülethez:

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület:

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin, e-mail cím: [email protected]

 

Panaszbejelentés Fogyasztóvédelmi Hatósághoz:

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Felügyelőségvezető: Dr. Bakó Zsolt
Cím, postacím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.
Tel.: +36 42 500 694, fax: +36 42 504 398, e-mail: [email protected]

 

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról