Nem ritka az olyan helyzet, amikor nagyobb fekhelyre van szükségünk, de nem rendelkezünk elég térrel ahhoz, hogy egy igazán nagy franciaágyat helyezzünk el valahol. Ilyenkor nyújtanak hatékony segítséget a 3 személyes kanapék.
A 3 személyes kanapék jelentős része nem ágyazható, vagy ha mégis olyan darabot találunk, ami igen, akkor azt nagyon becsüljük meg. Mivel ezek már nagyobb ülőfelületet jelentenek, így nem ritka, hogy nem egyszerű kanapék, hanem L alakú, sarokgarnitúrák. Egyrészt roppant praktikus, ha sarok kivitelben készül, mivel rengeteg plusz ülőhelyet jelent, másrészt pedig térelválasztóként is funkcionálhat.
Természetesen az sem mindegy, hogy milyen huzattal rendelkezik a kanapé. Hiszen ha olyan kell, ami sok férőhelyet biztosít, akkor az azt feltételezi, hogy nagy a család, vagy éppen intenzív társasági életet él a tulajdonosa. Amennyiben így van, akkor nagyobb valószínűséggel fordulhat elő baleset, ami azonnali takarítást kíván. Ilyenkor nagyon jó, ha mosható a kanapé huzata, vagy pedig bőr, illetve műbőr borítással rendelkezik az ülőgarnitúra, hiszen könnyebb a tisztítása.
Amennyiben megtalálták az ideális 3 személyes kanapét, mint amilyen a Vezúv kanapénk is, akkor nincs más teendőjük, mint megrendelni, majd leegyeztetni a szállítást. A megrendelést a leadástól számítva legkésőbb 48 óráig mondhatják le, mivel utána megkezdődik a gyártás. Ez azért fontos, mert egyedi bútor esetén azt a színéből, méretéből adódóan nem lehet továbbértékesíteni.
A bútor szállítása előtt felvesszük a kapcsolatot önnel, hogy időpontot egyeztessünk a szállítás pontos idejére vonatkozóan. Egy szállítás alkalmával 15-17 bútor is autóra kerül, ami azt jelenti, hogy minden vásárlónktól nagyfokú rugalmasságot kérünk.
Az sem mindegy, hogy a szállítás hogyan történik, mivel nálunk elérhető egy különleges lehetőség, az összeszerelési szolgáltatás. Ennek keretében nem csak, hogy kollégáink beviszik a bútort az otthonába, de a helyszínen szakszerűen össze is szerelik. Ez azért igazán lényeges, mert a későbbiekben a szakszerűtlen összeszerelésből adódó problémák miatt a garancia elvész, így a javítás költsége a vásárlót terheli. Éppen ezért mindenképp érdemes alaposan átgondolni, hogy szeretnének-e élni a fenti lehetőséggel.
Amennyiben egy helyre 3 vagy több bútort rendelnek, akkor egy kedvezőbb szállítási díjat kalkulálunk ki önnek. Ugyanilyen fontos, hogy a szállítás előtt lehetőség szerint akadálymentesítsék a területet, ahova pedig a bútor kerülni fog, különösen tegyék szabaddá.
Amennyiben a későbbiekben bármi probléma adódik a garancia idején belül, akkor igényelhetnek házhoz menő szolgáltatást, amennyiben ezt a garanciához megvásárolták. Ennek keretében az esetleges garanciális panasz esetén kollégáink házhoz mennek, hogy megvizsgálják a panasz jogosságát és azt, hogy garanciális-e. Persze előfordulhat, hogy a fényképekből, leírásból azonnal látható a probléma, ilyenkor egyszerűen csak elmennek a javítandó bútorért.
Nekünk nagyon fontos a vásárlóink elégedettsége, így minden esetben kiemelt figyelmet szentelünk a szállítás és a garanciális ügyintézés tárgykörének. Ha bármilyen kérdése merülne fel a fentiekkel kapcsolatban, keressen minket elérhetőségeinken!