Ez év elején nagyon sok vásárlónk hálás volt nekünk a gyors, pontos, jó minőségű teljesítés miatt, amit, személyesen, telefonon, írásban, és különböző közösségi fórumon keresztül tudattak velünk.
Honnan kitől rendeljek?
Ez év elején nagyon sok vásárlónk hálás volt nekünk a gyors, pontos, jó minőségű teljesítés miatt, amit, személyesen, telefonon, írásban, és különböző közösségi fórumon keresztül tudattak velünk. Másrészről viszont sokan panaszkodtak, hogy milyen rossz üzleteket kötöttek más web áruházban, hogy milyen sok rossz minőségű bútorral találkoztak. Az interneten üzemelő bútor web áruházak nagy része amit leír és bemutat, az sajnos köszönő viszonyban sincs azzal amit nyújtanak. Az elbeszélések alapján a legtöbb probléma, a hitvány minőségű bútorok eladása utáni garancia kezelésével, vagyis a garancia nem kezelésével van. Írásainkkal abban szeretnénk segíteni minden interneten bútort vásárlónak, hogy tudjon választani megbízható üzletet és jó minőségű bútort.
Hogyan tudom meg, hogy az interneten üzemelő boltok közül melyik lesz korrekt eladó?
Néhány apró jó tanács biztos segít kiválasztani a legmegfelelőbbet, és nem kell hozzá nagy erőfeszítés. Az élet más területén is építünk be szűrőket ez itt is be fog válni. Itt most nem fogok a bútorok típusára, árfekvésére, minőségére kitérni, ezekben a témákban, majd egy későbbi alkalommal teszünk összehasonlítást.
Működési formájuk, felépítésük, alapján három fő csoportot különböztetünk meg az interneten bútort forgalmazó vállalkozások között.
Hogy hogyan tudja ezeket a vállalkozásokat felismerni, megkülönböztetni, akár le ellenőrizni, azt legközelebbi írásunkban ismertetjük. Folytatás jövő héten.